fbpx
No somos superhéroes
17/01/2019
director EasyTalk
Entrevista al director de EasyTalk
01/02/2019
Show all

Estàs frustrat amb l’anglès?


Encara que costi aprendre anglès, potser que el problema no siguis tu. La forma d’ensenyar del professor o per la dinàmica de grup que genera la classe influeixen molt en el resultat de l’aprenentatge.

Sòc professora d’anglès i al principi, quan vaig començar a ensenyar-lo, no sabia com enfocar les classes per tal que els alumnes aprenguessin rapit i sortissin satisfets de les classes. Després de parlar-lo amb la direcció, vaig començar a seguir el ritme dels alumnes i no enfocar-me tant en acabar la matèria del lesson-plan ràpid i amb presses.

Vaig començar a aturar-me quan algun alumne no entenia el que explicava, vaig començar a personalitzar la classe, fent-les amenes i dinàmiques per què els alumnes s’impliquesin mentre aprenien l’anglès. És a dir, l’objectius ha de ser ensenyar persones, i no només lliçons. Els alumnes ho van agrair moltíssim.

Per entendre-ho millor poso un exemple: si s’està estudiant la següent oració: “Every summer vacation, I travel to France with my family”

En comptes de només repassar la gramàtica i el vocabulari, jo preguntaria:

-Where do you usually go on vacation in the summer?

-Has anyone been to France and when? How was it?

-Do you like to travel with your family, with friends, or alone?

-How many people are in your family?

D’aquesta manera, alumnes i professor ens comencem a conèixer millor, i així la classe no es fa avorrida. Després fem jocs en anglès, la qual cosa ens permet aprendre anglès de forma més col·loquial.

Després d’aplicar-ho, vaig veure molt bons resultats ja que els alumnes reien a classe, s’ho passaven bé i alhora progressaven cap al següent nivell. Fins i tot, després d’un temps encara mantenia contacte amb alguns d’ells.

Com a conclusió diré que si estàs aprenent anglès, assegura’t que el teu professor dona importància al alumne, tanta com a la lliçó. I sobretot, que et sentis a gust. Si no es així demana un canvi de professor.

Comments are closed.