– Quin és resultat final d’aquesta etapa?
Planifiquem activitats diverses, enfocades en les inteligencies múltiples de Gardner. A través de manualitats, cançons, jocs, fotografies, dibuixos, reflexions i experiments de ciències, el nen/nena aprèn l’anglès del seu entorn i el pot parlar amb naturalitat. Comença a llegir i a escriure
Planifiquem activitats diverses, enfocades en les inteligencies múltiples de Gardner. A través de manualitats, cançons, jocs, fotografies, dibuixos, reflexions i experiments de ciències, el nen/nena aprèn l’anglès del seu entorn i el pot parlar amb naturalitat. Comença a llegir i a escriure
– Què fa falta per assolir aquest resultat?
Assistir a classe, posar atenció, involucrar-se a classe i repassar continguts amb els pares a casa.
– Què és realment important a aquesta edat?
Que aprengui anglès de molt jove perquè després pugui aprendre altres coses. I que gaudeixi les classes alhora que desenvolupa les seves capacitats intel·lectuals i la intel·ligència lingüística